среда, 15. фебруар 2017.

ZVEZDAN JOVANOVIĆ: ČEDA "PRAŠAK" JE LAGAO NA SUĐENJU On je imao "prisan" odnos sa kriminalcima

Jovanović je ukazao da je svedok saradnik Dejan Milenković Bagzi lažno svedočio da pripadnici JSO nisu znali zbog čega protestuju i da je pravi razlog bilo oslobađanje Dušana Spasojevića iz zatvora, nakon što je uhapšen zbog otmice Miroslava Miškovića. Zvezdan Jovanović je dodao da je i tadašnji potpredsednik vlade Čedomir Jovanović lažno svedočio i o ovom događaju i o svom odnosu sa kriminalcima.
– Iz transkripata možete da utvrdite činjenicu da 2001. godine nije postojao zemunski, već surčinski klan, a Dušan Spasojević je vodio ogranak koji je prodavao drogu. Buha je, zahvaljujući intervenciji Vladimira Bebe Popovića, uvezao mašine u vrednosti od više miliona maraka. Buha je privatizovao preduzeće i dobio pravo da asfaltira. Najbliži saradnici u trgovini drogom Buhi su bili Dragoslav Kosmajac i komandanti OVK i to je najveći paradoks ovog suđenja. Tvrdim da smo komandant jedinice Duško Maričić i ja organizovali protest – kazao je Jovanović, naglašavajući da je jedini razlog bilo nezadovoljstvo pripadnika JSO zbog angažovanja jedinice za neustavna hapšenja haških optuženika.
– Da li sam ja bio organizator pobune? – pitao je Milorad Ulemek Jovanovića.
– Svakako da niste.
– Da li sam ja mogao da izdajem naređenja? – nastavio je prvooptuženi.
– Naravno da niste, vi ste bili u penziji – odgovorio je Jovanović.

Нема коментара:

Постави коментар