уторак, 21. фебруар 2017.

MARIJAN RISTIČEVIĆ: JEDINI SAM POLITIČAR KOJI BRINE O POLJOPRIVREDI?! Nekada sam bio DISK DŽOKEJ

Selo Novi Karlovci se nalazi u Sremu u blizini Inđije. E upravo tu živi narodni poslanik Marijan Rističević sa suprugom i ocem.
U ekskluzivnoj izjavi za naš portal, narodni poslanik Marijan Rističević otkriva sve tajne svog poslaničkog uspeha i dugog trajanja.
Dosledan sam politici koja treba da očuva i neguje selo i autentičkne srpske vrednosti, I dok su drugi menjali tabore, vođe i ideologije, ja sam ostao autentični seljak - poslanik, neko ko brine o ceni mleka, pšenice, kukuruza, inputima (nafti, semenu, đubrivu...) i od toga neću odustati dok me ima.
Pitamo ga šta najviše voli u slobodno vreme da radi.


"Verujte mi ničeg lepšeg nema kad sednem na mog IMT-539 i zaorem njivu. Mnogo bre volim da orem. Isto tako mnogo volim da ove naduvane narodne poslanike kao što je Živković iz Nove stranke, da isprozivam i isprovocimram na sednicama. Volim kad poskaču i počnu da me pljuju i vređaju. Tada se osećam kao da sam zaorao opoziciju celu" - smeje se Marijan i pokazuje nam svoj traktor koji je ovih dana konzerviran i uskoro će krenuti u pripremu za setvu.
Pokazuje nam i kazan za pečenje rakije i kaže nije tačno da Toma pravi najbolju rakiju od političara, moja je mnogo bolja.
Danas obrađujem zemlju, a nekad sam bio disk-džokej, držao kafić i voleo da slušam Džonija Štulića, kaže Rističević


Iako smo uglavnom pričali o nepolitičkim temama, Rističević je ipak prozvao poslanika DS Gorana Ješića.
- Tokom osamdesetih sam radio nekoliko poslova, pa sam bio i disk-džokej. Puštao sam i pop i rok. Voleo sam da slušam Džonija Štulića. Sa jednim prijateljem držao sam diskoteku „MM“ i na 64 kvadrata i vikendom je znalo da stane i preko dvesta osoba. A posle toga sam imao i kafić, od 1996. do 2002. Dok sam ja imao kafić, njive, BMW, Goran Ješić je bio konobar, ali ne kod mene i nije imao ništa - kaže naš sagovornik.
Dok nam je prinosio kafu, Rističević je ponavljao: „Ako kafa ne bude valjala, onda jebem mu miša.“
On kaže da na selu nema slobodnog dana.
- Slobodan dan je ako ideš na njivu, u voćnjak, u kukuruz, pšenicu. Tada se raduješ i to shvataš kao slobodan dan - kaže ovaj narodni poslanik, dok otac Anđelko dobacuje da njih dvojica rade sve oko kuće i da nema podele poslova.
Rističević kaže da je majstor za sač.
- U zavisnosti od raspoloženja, spremim poneki specijalitet, roštilj, sač, gulaš, kotlić... Nisam gurman. Mi smo više gibaničari, volimo pite - kaže Rističević, dok njegov otac Anđelko ponovo dobacuje: „Slabo jede.“
 

Нема коментара:

Постави коментар