недеља, 19. фебруар 2017.

OVO JE PRIČA O NAMA SRBIMA. Kako je iskompleksirani četnički potrčko, postao premijer a možda i predsednik naše lepe zemlje...

Znam da je nedelja i da nije dan za ovakva dubokoumna i teška pitanja, niti teme. Ali moram, kao neko ko se dosta bavi i našom političkom, i drugom realnošću, da se zajedno sa vama, zamislim dragi prijatelji, gledajući predizborna obećanja, spotove, avione, mafijaše kako tapšu vođama da bi se spasili zatvora, predsednika moje zemlje kako ucenjuje i javno tvrdi "pazar", sve smejući se celoj naciji u lice,... moram da se zapitam kako nam se ovo sve desilo.
Kako nam se desilo da neko ko je iskompleksirano dete četničkog vojvode, ko je prvo hteo da pobije pola komšiluka, selio Hrvate i Mađare iz Vojvodine, ponižavao Srbe gde god se pojavi, pretio kriminalcima da će ih pohapsiti, obećavao zatvor i rešetke, teatralno po Skupštini, postao sve i svja sa pretenzijama da uskoro postane i diktator cele nacije. (novinari i saradnici tvrde da on to oduvek i jeste). Kako bre jbt.... (moram da opsujem)
Sad se malo setih i svih onih u njegovoj organizaciji, kako ih zovemo "sendvičara", lepljača plakata (a sve bivši izvajani i izverzirani radikali), razmišljam nešto, kako i sa koliko će oni sada i pred ove izbore, uložiti truda i napora da upravo taj koji je najbolji među njima, a najgori među nama, pobedi.
Uvek sam govorio da Tomislav Nikolić nije moj predsednik, niti me može igde predstavljati, isto tako želim da odmah bude jasno ni ti Aleksandre Vučiću u ime vaspitnih mera i školskih obaveza, te saveta i moralnih pretenzija, kojima učimo našu decu, ne možeš biti moj predsednik Srbije. Ja decu svoju nisam vaspitavao i rađao da bi im ti bio predsednik. Ne...
Moj predsednik može biti neko tih i smeran, brižljiv i čak i nežan, neko ko budi sa malo reči puno emocija i razmišljanja, neko ko je dobro radio svoj posao i ostavio iza sebe vidan trag. Neko kome nije prvi radni dan bio predsednikovanje, političarenje i vladanje. Neko ko će od nas vatrenih i emotivnih Srba stvarati još bolje ljude i ko neće kada ga ugledamo na televiziji (kao tebe svakog dana na svim kanalima) ostavljati gorčinu, bes, jad i bespomoć za sobom. (Gledam svoje komšije prijatelje, svi isto pričaju da se posle tvoga pojavljivanja na televiziji osećaju jadno i bedno a o motivaciji možemo samo da sanjamo.)
A da li ću takvog prepoznati među kandidatima za ove predsedničke izbore videću. Imam dva meseca da razmišljam. I to da ti kažem isto mnogo mi se dopada onaj Hrvat Pernar, Vuk Jeremić a i Saša Janković i takvi ljudi. Vidiš predsedniče da si daleko od najboljeg i da ima normalnih, pametnih i uzornih političara. Obraćam se tebi jer sam čuo od tvojih bliskih saradnika da i teletekst čitaš svaki dan... (ne znam kako "bre postizavaš" sve to)
Izvinjavam se dragim čitaocima što sam bio malo nekulutran i možda vulgaran ali i ON je mene u više navrata nazvao izdajnikom, neradnikom, spavalicom i drugim pogrdnim nazivima i to javno preko 16000 tv kanala, novina, stripova, tabloida... i svega drugog što kontroliše...
Davor Bošković
urednik portala i you tube kanala
Srpska politika (plus)

Нема коментара:

Постави коментар