понедељак, 20. фебруар 2017.

KAKO JE MOJA KOMŠINICA ROZALIJA DIGLA RUKU NA TELEVIZOR?!

Imunitet se stiče, kažu medicinski stručnjaci, u najranijem dobu, neki čak idu dotle da je period boravka bebe u stomaku i način ishrane majke, kao i genetski faktor, ključan i određuje naše zdravlje za ceo život.
Kasnije faktori stresa postaju jedan od ključnih razloga dobrog ili lošeg zdravlja, Smatra se zato da moderan čovek koji živi u gradskoj vrevi i sredini, okružen obavezama, poslom sa malo kretanja i lošom ishranom, postao meta mnogih bolesti.
U Srbiji, pak, važe još neke dodatne stvari i problemi koje utiču na zdravlje, Naš narod nije naučio i smatra se sramotom, ako se pri psihičkim krizama i problemima obrati psihologu iako on postoji baš upravo kao i zubar za obolele zube.
Tako da naši psiholozi i psihijatri mogu samo da se nadaju da ih pacijent ne ubije, pošto im se obraćaju u nekim poodmaklim fazama bolesti kad već imaju suicidne ili samo cidne namere.
Međutim, ono što sam ja video pre neki dan u svom neposrednom komšiluku nije baš uobičajeno, pogotovo od strane osobe koja nije baš pokazivala ama baš nikakvu agresiju.
Elem, negde oko 17 časova popodne, zvoni zvono na mojim vratima i dotična komšinica Rozalija traži pomoć od mene: Komšija dođi molim te da vidiš šta mi je sa televizorom, opasno se pokvario. Kao i svaki dobar komšija, a u Srbiji se kaže da je komšija važniji od sve familije jer ti je najbliži u nevolji, pohitam da joj pomognem.
Uđem kod nje a ona uze daljinski i prodere se, a nikada je nisam video takvu, POGLEDAJ, IMAM SMAO JEDAN PROGRAM, a plaćam SatTraktu 60. Ja uzmem daljinski od nje jer je bila toliko besna da sam se uplašio kako će nekoga iseći s njim a trenutno sam joj ja najbliži.
Uzevši daljinski počnem menjati kanale, RTS, RTS2, Pink, Pink Info, Pink 2, Pink 3, RTV, RTV2, TV Prva... "Gospođo Rozalija imate sve kanale ne vidim šta je problem, zabrinutost je kod mene rasla a i mala doza straha, da nije "odlepila" kad ovo ne primećuje.
DA AL NE PRIMEĆUJEŠ DA JE NA SVAKOM ISTA EMISIJA, Pogledam bolje kad ono stvarno, snimak obraćanja Aleksa Vučića na Glavnom odboru SNS-a. Da to jeste-rekoh joj ja.
Daj mi taj daljlinski. Uze ga iz moje ruke, raspali u ekran svom snagom, odlete daljinski u p parčad, al Alek i dalje ostade na ekranu. Uze televizor sa obe ruke i razbi ga o zemlju.
SUTRA ODJAVLJUJEM KABLOVSKU.
Uvidevši da je postala imuna na bromazepan koji joj je prepisan još pre 20 godina, uplašeno je pozdravih i izjurih na ulicu prema svojoj kući
Nisam baš mogao dobro da spavam posle toga čak sam razmišljao da popijem i ja jedan.
Razmišljam šta će biti sa mojom Srbijom kad postanemo imuni na dozu koja nam je prepisana a ni ona veća neće delovati. KAD NAM IMUNITET NA BROMAZEPAN SKOČI.
Neće tada Aleku pomoći ni da se emituje i na onim mađarskim kanalima od 35-tog do 60-tog negde, pa čak da mu Pastor sve prevodi.
Davor Bošković

Нема коментара:

Постави коментар